Polityka zwrotów

1. Prawo do zwrotu

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymali Państwo zamówiony towar. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o poinformowanie nas o Państwa decyzji, wysyłając stosowne oświadczenie na nasz adres e-mail: kontakt@sentimentalmoments.pl lub za pomocą naszego formularza zwrotu dostępnego do pobrania poniżej.

2. Warunki zwrotu

Aby dokonanie zwrotu było możliwe, produkt musi spełniać następujące warunki:

  • Towar musi być w stanie nienaruszonym, tzn. nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń ani być zniszczony.
  • Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, w takim stanie, w jakim został otrzymany.
  • Do paczki ze zwracanym produktem należy dołączyć formularz zwrotu, który mogą Państwo pobrać poniżej. Należy go wydrukować i wypełnić.

3. Koszt zwrotu

Koszt zwrotu produktu pokrywają Państwo (chyba że zwrot dotyczy wadliwego towaru lub innych wyjątków określonych w regulaminie). Zwrot należy wysłać na adres podany w formularzu zwrotu. Wybór metody wysyłki jest dowolny z wyłączeniem paczkomatów.

4. Procedura zwrotu

Aby dokonać zwrotu, prosimy o:

  1. Skontaktowanie się z nami poprzez wiadomość e-mail na adres: kontakt@sentimentalmoments.pl lub skorzystanie z formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie internetowej.
  2. Wypełnienie formularza zwrotu, który należy dołączyć do paczki ze zwracanym produktem.
  3. Odesłanie towaru na adres podany w formularzu.

5. Zwracana kwota

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, zwrócimy Państwu pełną kwotę zakupu, w tym koszt wysyłki, jeżeli zwrot dotyczy całego zamówienia. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu. Kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, jaką dokonali Państwo transakcji, chyba że uzgodnimy inaczej.

6. Wyjątki od prawa do zwrotu

Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku:

  • Produktów, które zostały spersonalizowane na życzenie klienta (np. grafiki z imieniem, datą, dedykacją, specjalnym tekstem czy zdjęciem na życzenie klienta).
  • Produktów, które zostały uszkodzone z winy klienta.

7. Reklamacje

W przypadku wadliwego towaru obowiązuje procedura reklamacji. Jeśli produkt posiada wady fabryczne, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.

8. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@sentimentalmoments.pl

0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    Scroll to Top